poniedziałek, 20 lutego 2012

Prace z sylikonem i takie inne sprawy ;)

Hi! ;)
Przepraszam że wczoraj nie umieściłam posta ale wzięłam się za sylikon i tyle zajęło mi to czasu że w końcu nie zdąrzyłam ;)
Mam nadzieję że mi to wybaczycie ;]
Oto efekty pracy z sylikonem:









A to prace bez silikonu:




Ogólnie jestem bardzo zadowolona z prac z silikonem ^^
Mam nadzieję że wam też się podobają ;3
Dziękuję za ponad 100 odwiedzin i nawet sporo komentarzy ;)
Mam nadzieje że będzie tak dalej ;>



A tak na inny temat ;)
Miałam dziś zawody gminne w piłkę ręczną ;)
Jestem bardzo z siebie i moich koleżanek dumna ponieważ zajęłyśmy 1 miejsce i już za tydzień jedziemy na zawody powiatowe ;)


No to na dziś tyle ;>
Żegnajcie ;*

6 komentarzy:

  1. truskawki od razu przywołują wspomnienie lata...:) zapraszam na mój blog z biżuteryjnymi słodkościami:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa tak, dokładnie ;) już doczekać się nie można ;>
      a z wielką przyjemnością wpadnę ;d

      Usuń
  2. same śliczności :) gratulacje wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      przepraszam ale nie wiem o czym mówisz, jakiej wygranej? ;) ;D

      Usuń
  3. no napisałaś w poście że zdobyłyście pierwsze miejsce na zawodach? :D:D

    OdpowiedzUsuń