środa, 1 lutego 2012

Kolejne prace ;)

Jak obiecałam w poprzednim poście, dziś wstawiam zdjęcia moich niedawno wykonanych prac ;)
Odrazu przepraszam za jakość zdjęć ale ostatnio aparat mi się zepsuł i muszę wykonywać je telefonem ;( Jeszcze raz przepraszam ;)

Oto zdjęcia:

Cookie monster ( będzie zawieszką )


Bolek i Lolek ;)




 Serce i Rozum ( trzeba jeszcze przykleić sztyfty ) ;)























Pod koniec:
Bardzo mnie smuci że dodajecie bardzo mało komentarzy, bardzo proszę aby było ich więcej ;) ;*


                                                                     Pozdrawiam Artystyczna Dusza ♥     

16 komentarzy:

  1. Takie sa niestety początki :/, mam tak samo, ale nie martw sie z czasem bedzie ich coraz wiedzej ;) hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za obserwowanie :) Super masz prace, zasługujesz na lepszy aparat :P Robisz zdjęcia komórką?

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie ma za co ;) dziękuję ;d tymczasowo tak ;d następne zdjęcia wykonam aparatem rodziców ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to bardzo fajne są te twoje prace : )
    Świetnie wyszła ci 2 praca na prawdę;)
    I zapraszam na mojego bloga o modelinie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. B. Ładne pracze jestem za Agrafką zasługujesz na lepszy aparat :P
    Zapraszam do mnie - mam bloga o modelinie :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne ;* zapraszam do mnie na Candy www.funny-lollipop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeezuu ; ).. Śliicznee ; *.. Bardzoo mi się podobaa ciasteczkowy potwórr ..
    Masz obserwacje ; D...
    zapraszam do mnie ^^: www.aleex-passion.blogspot.com
    Śliiczne ; *

    OdpowiedzUsuń