czwartek, 9 lutego 2012

Może jednorożec ? ;> ;d

Witam ponownie ;)
Mam dla was zdjęcie jednorożca z modeliny (oczywiście mojej roboty) ;>
                                                                   



















a oto zdjęcie foremki na różyczki ;d ;)

 


















I uwaga ... silikon ;d tak, tak już niedługo moje pierwsze próby z silikonem ;)
Nie mam pojęcia czy silikon się spisze ale zobaczymy ;d  


Tak wiem zdjęcia są beznadzieje za co serdecznie przepraszam ;) 
A tak poza temat w środę byłam ze szkoły na zawodach w unihokeja i niestety skończyło się to źle min. mam spuchniętą rękę, która bardzo boli ;< ;( więc przepraszam ale nie mogę robić jak na razie nic z modeliny ;[ 
W weekend nie będzie żadnych postów ponieważ wyjeżdżam ;)


Jeszcze raz przepraszam ;) 
Do napisania ; ]                                                                         


6 komentarzy:

  1. super :DD
    ja też kupiłam silikon na razie boje się go użyć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja trochę też ;d ale zostawiam to na przyszły tydzień :)

      Usuń
  2. Moja mama kupiła w Kauflandzie po przecenie z 40 zł na 20 zł :)
    Jest okazja ^^ A ta masa twardnieje jak coś :D

    OdpowiedzUsuń