niedziela, 5 lutego 2012

Małe zmiany ;)

Jak zauważyłyście/liście zaprowadziłam pewne zmiany na blogu ;)
Mi się podoba mam nadzieje że wam też ;)
A tak na inny temat :
Mój brat cioteczny poprosił abym Mu zrobiła bryczoczek ;)
Nie jest to taki zwykły bryloczek, ponieważ zażyczył sobie bliźniaka z Alicji w Krainie Czarów ;)
Oto zdjęcie z filmu na którym znajdują się owe bliźniaki:

















Jest to praca trudna i pracochłonna więc przpraszam ale nie mam nic innego zrobionego z modeliny.
W tygodniu napewno wrzucę jakieś zdjęcia moch starych prac ;d
Może kolczyki ... ale to zobaczymy ;)

Bardzo się cieszę bo na blogu pojawia się więcej komentarzy, obserwatorów i jest coraz więcej wyświetleń ;)
Bardzo wam za to dziękuję ;*
To już chyba tyle na dzisiaj ;> 
                                                                                                        Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz